FAQ
Hur kan jag kontrollera statusen för min beställning?
Du får en orderbekräftelse via e-post när du har gjort din beställning. Du kan klicka på länken "Granska din beställning" i e-postmeddelandet med orderbekräftelsen för att kontrollera statusen för din beställning. När din beställning har skickats får du ett e-postmeddelande med ett spårningsnummer för att följa leveransen av din beställning (kontrollera din skräppostmapp om du inte har fått e-postmeddelandet). Du kan också besöka vår webbplats när som helst och klicka på sidan Orderstatus/Spåra din beställning för att se statusen på din beställning. Om du efter 5 arbetsdagar inte har fått ditt spårningsnummer eller någon uppdatering på vår sida för orderstatus, vänligen kontakta oss omedelbart på Helpdesk@sthlmode.se så gör vi allt vi kan för att undersöka saken.
Skickar ni internationellt?
Ja, vi skickar över hela världen för att se till att alla kunder har en trevlig shoppingupplevelse hos oss.
Är er webbplats säker när det gäller mina personuppgifter?
Absolut! Vi använder SSL-säkerhet för att se till att all din personliga information krypteras. Vi lagrar inte din kreditkortsinformation och den används endast en gång när du köper din produkt. Därefter raderas din kreditkortsinformation.
Hur beställer jag på er webbplats och vilka betalningsmetoder accepterar ni?
Det är bara att hitta den produkt du vill ha och klicka på knappen "Lägg i varukorgen". Fyll i dina frakt- och faktureringsuppgifter så skickar vi din beställning så snart som möjligt! Vi accepterar Visa, Mastercard, American Express, Google Pay och Apple Pay. Vi accepterar också banköverföringar i USD GBP och EUR, vänligen kontakta oss på Helpdesk@sthlmode.se.
Erbjuder Stockholm Mode en kvalitetsgaranti för alla produkter som säljs?
Absolut! Om du inte gillar produkten eller om du upptäcker skador på produkten, vänligen kontakta oss omedelbart! Vi gör allt vi kan för att du ska få en så bra shoppingupplevelse som möjligt. Kontakta oss bara så tar vi itu med det!
Erbjuder ni återbetalning om jag inte gillar produkten?
Absolut! Om du inte gillar produkten kan du returnera den och få pengarna tillbaka. Besök vår sida om returpolicy för fullständig information.
Om du har några frågor som inte har behandlats i våra vanliga frågor och svar, vänligen kontakta oss på Helpdesk@sthlmode.se så återkommer vi till dig så snart som möjligt.
Du får en orderbekräftelse via e-post när du har gjort din beställning. Du kan klicka på länken "Granska din beställning" i e-postmeddelandet med orderbekräftelsen för att kontrollera statusen för din beställning. När din beställning har skickats får du ett e-postmeddelande med ett spårningsnummer för att följa leveransen av din beställning (kontrollera din skräppostmapp om du inte har fått e-postmeddelandet). Du kan också besöka vår webbplats när som helst och klicka på sidan Orderstatus/Spåra din beställning för att se statusen på din beställning. Om du efter 5 arbetsdagar inte har fått ditt spårningsnummer eller någon uppdatering på vår sida för orderstatus, vänligen kontakta oss omedelbart på Helpdesk@sthlmode.se så gör vi allt vi kan för att undersöka saken.
Skickar ni internationellt?
Ja, vi skickar över hela världen för att se till att alla kunder har en trevlig shoppingupplevelse hos oss.
Är er webbplats säker när det gäller mina personuppgifter?
Absolut! Vi använder SSL-säkerhet för att se till att all din personliga information krypteras. Vi lagrar inte din kreditkortsinformation och den används endast en gång när du köper din produkt. Därefter raderas din kreditkortsinformation.
Hur beställer jag på er webbplats och vilka betalningsmetoder accepterar ni?
Det är bara att hitta den produkt du vill ha och klicka på knappen "Lägg i varukorgen". Fyll i dina frakt- och faktureringsuppgifter så skickar vi din beställning så snart som möjligt! Vi accepterar Visa, Mastercard, American Express, Google Pay och Apple Pay. Vi accepterar också banköverföringar i USD GBP och EUR, vänligen kontakta oss på Helpdesk@sthlmode.se.
Erbjuder Stockholm Mode en kvalitetsgaranti för alla produkter som säljs?
Absolut! Om du inte gillar produkten eller om du upptäcker skador på produkten, vänligen kontakta oss omedelbart! Vi gör allt vi kan för att du ska få en så bra shoppingupplevelse som möjligt. Kontakta oss bara så tar vi itu med det!
Erbjuder ni återbetalning om jag inte gillar produkten?
Absolut! Om du inte gillar produkten kan du returnera den och få pengarna tillbaka. Besök vår sida om returpolicy för fullständig information.
Om du har några frågor som inte har behandlats i våra vanliga frågor och svar, vänligen kontakta oss på Helpdesk@sthlmode.se så återkommer vi till dig så snart som möjligt.