Returpolitik
RETURPOLITIK
Avbokningspolicy
Du kan avbryta ditt senaste köp inom 15 minuter efter beställningen genom att skicka ett e-postmeddelande direkt till oss.
Efter 15-minutersperioden kan vi tyvärr inte avboka. Din beställning kommer att säkras i vårt lagersystem och förberedas för leverans.
Efter 15 minuter är det för sent att avbryta beställningen och du måste följa vår returprocess.
Returnering av varor
Alla våra kunder måste betala returfraktkostnader som kan variera.
Om du inte är helt nöjd med ditt köp kan du returnera den köpta varan/varorna i originalskick inom 30 dagar efter leverans. När du får varan återbetalas köpeskillingen när du har mottagit den.
Alla returer måste registreras via vår kundtjänst.
Jag har fått en defekt produkt
Om du har fått en defekt produkt ska du omedelbart kontakta vårt supportteam med följande information:
- Ditt beställningsnummer
- Vilket föremål är skadat
- En beskrivning
- Fotografiska bevis
Om paketet skadades vid leverans ska du ta ett foto och skicka det direkt till kundtjänst.
Alla anspråk för skadade paket måste göras inom 7 dagar från leveransdatumet. Om inte bevis på skadan verifieras av en medlem av supportteamet kan vi inte utfärda en återbetalning, kredit eller ersättning.
Jag har fått fel produkt
Om du mot förmodan skulle ha fått fel produkt, vänligen kontakta vårt supportteam omedelbart med följande information:
- Ditt beställningsnummer
- Namnet på det föremål som du inte fick
- Namnet på det föremål som du fick
- Ett foto av det föremål som du har fått
Utbyten
Tyvärr kan du inte byta ut din produkt hos oss. Om du vill rekommenderar vi att du först returnerar produkten och sedan beställer om den rätta produkten från oss.
Avvisa en beställning
Om du vägrar att skicka en beställning under leverans är det du som ansvarar för kostnaden för att returnera och behandla varan/varorna från din beställning. Kostnaden för återställande av lager är 150 kr per beställning + PostNords fraktkostnad i Shenzhen på 225 kr.
Om en vara tas till ett hämtningsställe (efter att du inte varit hemma) och du inte har hämtat den inom den överenskomna tidsramen, betraktas detta som ett avslag på beställningen.